Da SAS presenterte sitt nye frokostkonsept ute i den nye loungen på Arlanda, trådte Scandic inn på scenen. Dette blir en del av et nytt strategisk konsept som også vil handle om et samarbeid mellom lojalitetsnivåene i Scandic Friends og EuroBonus.
– Vi tar plass i SAS nye lounge på Arlanda for å skape en minneverdig frokostopplevelse som inspirerer reisende til å oppdage våre fantastiske hoteller. Partnerskapet mellom Nordens ledende aktører innen reiselivet innebærer at en rekke spennende fordeler venter våre medlemmer fremover, sier Thérèse Cedercreutz, CCO hos Scandic Hotels Group. Den nye loungen for EuroBonus Gullmedlemmer og SAS Business-reisende er perfekt beliggende for reisende fra G-piren.
